Gyakori kérdések
GYAKRAN ISMÉTELT KÉRDÉSEK
-
Miért "nem visszaigazolt" a rendelésem státusza?
- Kérjük, legyen türelemmel, rendelését általában 1-2 órán belül visszaigazoljuk, legfeljebb 24 órán belül. Ha nem kapott visszaigazolást, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.
-
Hova utaljam az előreutalást ingyenes kiszállítás esetén?
- A "visszaigazolt státusz" rendelés visszaigazolásában megtalálja a bankszámlaszámot, amire utalhatja a vételárat.
-
Mikor kapom meg a számlát az előreutalással rendelésnél?
- Az Áfá-s számlát a termék vételárának beérkezése után állítjuk ki és elektronikusan megküldjük az Ön által megadott e-mail címre. Kérjük, előzetesen jelezze, ha előreutalást szeretne kezdeményezni.
-
Lehet-e postán vagy bankban fizetni a rendelésért?
- Természetesen, ha nincs online banki vagy PayPal fiókja, a rendelés vételárát postahivatalban vagy bankban is befizetheti a megadott bankszámlaszám alapján.
-
Elfogadnak utánvétes fizetést?
- Igen, az utánvétes fizetést a futárnál készpénzzel teljesítheti.
-
Mennyibe kerül az utánvétes szállítás?
- Az utánvétes szállítási költség a termék árától függ. További részletekért látogassa meg a "Fizetési, szállítási információ" szakaszt.
-
Mikor várható a termék kézbesítése?
- A visszaigazolásban megtalálható az előre látható szállítási dátum. A futárszolgálat a kiszállítás időpontjáról is értesíti Önt.
-
Melyik futárszolgálat szállítja ki a terméket?
- Mindig közöljük, melyik futárszolgálat szállítja a csomagot, és ezt az információt a szállítás visszaigazoló e-mailben is megkapja.
-
Mi történik, ha nincs otthon a kézbesítésnél?
- Ha nem tartózkodik a szállítási címen, a futárszolgálat megpróbálja felvenni Önnel a kapcsolatot a megadott telefonszámon.
-
Hol találom a jótállási jegyet?
- A jótállási jegy elektronikusan kerül elküldésre a megadott e-mail címre. A jótállás kezdete a termék átvételének napja.
-
Miként kell eljárni sérült termék esetén?
- Sérült termékekről készített fotókat küldjön nekünk e-mailben, és a csomagban található darablistát is jelölje meg, hogy mely elemek sérültek.
-
Meddig kell megőrizni a csomagolást?
- Ajánlott a csomagolást a garancia lejártáig megőrizni.
-
Hogyan tehetek szert visszatérítésre, ha nem a megfelelő terméket rendeltem?
- Magánszemélyként a terméket az átvételt követő 14 napon belül visszaküldheti. Az elállás költségei a vásárlót terhelik. Vállalkozásként, vállalkozóként rendelt termékeknél az indokolás nélküli elállás/felmondás joga nem érvényes. Jogi személyek, gazdasági társaságok (Rt, Bt, Kft, Kkt, Ev) esetében nem illeti meg az elállási jog.
További kérdéseivel bátran forduljon hozzánk e-mailben (info@bonix.hu) vagy hívja ügyfélszolgálatunkat a 0620-325-4411-es telefonszámon.